بیزینس کوچینگ چیست و چرا برای کسب‌وکار مهم است؟
متن دلخواه شما
اخبار روز تکنولوژِی انلاین
پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت 17:57 | بازدید : 167 | نوشته ‌شده به دست احمد | ( نظرات )

بیزنس کوجینگ مبحث جدیدی در آموزش مهارتهای تجاری است. به این ترتیب ، مربی چشم انداز تجارت را روشن می کند و به شما می آموزد که چگونه آن را با اهداف شخصی خود تطبیق دهید. مربیگری تجاری فرآیند رساندن افراد به سطح مطلوب تجارت است تا بتوانند با کمترین هزینه و میزان خطا بیشترین درآمد را کسب کنند.

مربیگری تجاری مبحث جدیدی در آموزش مهارتهای تجاری است. به این ترتیب ، مربی چشم انداز تجارت را روشن می کند و به شما می آموزد که چگونه آن را با اهداف شخصی خود تطبیق دهید. مربیگری تجاری فرآیند رساندن افراد به سطح مطلوب تجارت است تا بتوانند با کمترین هزینه و میزان خطا بیشترین درآمد را کسب کنند.

مهم نیست که شما صاحب مشاغل هستید یا قصد راه اندازی مشاغل جدیدی را دارید ، مربیگری در تجارت می تواند به شما کمک کند. مهمتر از همه ، مربیگری در تجارت باعث افزایش درآمد می شود. مربی تجارت شما نقشه راه را ترسیم می کند و به شما امکان می دهد بدون اینکه گمراه شوید ، در مسیر درست موفقیت قرار بگیرید. Business Koch به زبان ساده به شما می آموزد که چگونه یک مدیر موفق باشید و چگونه عملکرد خود را افزایش دهید.

بهترین دوره های مربیگری تجارت

کلاسها و دوره های مربیگری تجاری در تهران زیاد است. اما همه آنها نتیجه مطلوبی نخواهند داشت. فقط باید در کمکی که به دیگران می کنید بیشتر مراقب باشید.

بنابراین شما باید به دنبال مربی مناسب و دوره های مناسب باشید. ما با دوره مربیگری تجاری بسیار آشنا هستیم و در ادامه می خواهیم دلیل مفید بودن این دوره ها را برای شما توضیح دهیم.

 به معنای واقعی کلمه یک مرد موفق است. او نویسنده ، مخترع ، کارآفرین سال 1997 و مدیر یک شرکت ثروتمند خانگی است - اولین شرکت آموزش تجارت. اما یکی از مهمترین تمایزهای این است که او به ایده ای رسیده است!

وی پنج سال در زمینه آموزش تجارت کار می کند. وی تجارت خود را از یک کانال تلگرامی آغاز کرد و سپس صفحه اینستاگرام ، وب سایت و فیلم های خود را راه اندازی کرد.

در روزهای ابتدایی آموزش وی ، این آموزش رایگان بود و همچنان می توانید 748 ایده و 500 دقیقه آموزش رایگان را در کانال وی مشاهده کنید. پس از یک سال ، مخاطبان این کانال ها دوره هایی را درخواست کردند که از طریق آنها می توانند مطالب را با شدت بیشتری دریافت کنند و سریعتر به اهداف خود برسند. و به همین ترتیب دوره های آموزشی آنها آغاز شد.

بیزینس کوچینگ به درد چه کسانی می‌خورد؟

گاهی افراد به‌اشتباه فکر می‌کنند که این دوره‌ها تنها به درد افرادی می‌خورند که کسب‌وکار دارند. درصورتی‌که اشتباه است و یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هدف در این دوره‌ها، افراد بیکار یا خانه‌داران یا دانشجویانی هستند که هنوز کسب‌وکارشان را راه‌اندازی نکرده‌اند و این دوره‌ها به آن‌ها آموزش می‌دهد که چطور از همان اول با درصد خطای بسیار کمتری می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند. دوره‌های بیزینس کوچینگ به افرادی که می‌خواهند به درآمدهای بالاتری برسند و کلاً به کسانی که به یک مربی و مشاور در طول مسیرشان نیاز دارند نیز می‌تواند کمک زیادی بکند.

در آینده کوچ کردن به یکی از پرسودترین کارها تبدیل می‌شود و همه‌ی مشاغل به این نتیجه می‌رسند که برای موفقیت به آن نیاز دارند. همان‌طور که سابقه‌ی موفق‌ترین آدم‌ها و استارتاپ های جهان نیز نشان داده است که همگی از این روش آموزشی استفاده می‌کردند.

در بیزینس کوچینگ چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟

در دوره‌های بیزینس کوچینگ آقای زارعی به شما آموزش داده می‌شود که چطور یک ایده را خلق و اجرا کنید. چطور از ابزارهای بیزینسی استفاده کنید، چطور سیستم سازی و اهرم سازی کنید. چطور برون‌سپاری انجام دهید و چطور بوم کسب‌وکارتان را بشناسید و برای کارتان یک بیزینس پلن بسازید و به‌طور کل به شما نشان می‌دهد که چطور در مدت‌زمان کمتری به نتیجه‌ی بهتری برسید. درنهایت در این دوره‌ها از یک دانش‌پذیر، یک بیزینس من حرفه‌ای می‌سازد.

مربی تجارت فردی واجد شرایط و آگاه است که در زمینه های مربوطه تجربه دارد و می تواند مدیر را در راه اندازی ، گسترش یا توسعه تجارت راهنمایی کند. هدف اصلی مربیگری کسب و کار کمک به شما در روشن ساختن اهداف شرکت و همچنین کمک به شما در توسعه مهارت های فردی و به دست آوردن منابع مناسب برای مدیریت موفقیت آمیز تجارت شما است.

مربی تجارت به مخاطبان خود کمک می کند تا چشم انداز کسب و کار و چگونگی انطباق آن با اهداف شخصی خود را درک کنند. این به صاحب مشاغل اجازه می دهد تا تأثیر شیوه تفکر و فرضیات خود را در فعالیت های شغلی یا شغلی خود درک کنند. اگر یک هدف تجاری با برنامه ها و آرزوهای مدیر ارتباط نداشته باشد ، بعید است با اشتیاق آن را دنبال کنید.

تشخیص بین مربیگری و مربیگری گاهی دشوار است ، زیرا هر دو نقش به سالها تجربه احتیاج دارند. بزرگترین تفاوت این دو در تمرکز مربی بر مشاوره است ، در حالی که مربی به صاحب مشاغل کمک می کند تا به درستی برنامه ریزی کرده و با مسئولیت دادن فرد را موفق نگه دارند.

اصول مربیگری و مربیگری فارغ از صنعت همیشه یکسان است. مربیگری تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. مربی بازرگانی یا مربی بازرگانی همان فعالیت های مربی ورزشی را دارد اما با این تفاوت که مربی بازرگانی موفقیت شرکت را متمرکز می کند و مربی ورزشی نیز موفقیت تیم خود را متمرکز می کند.

این متخصصان در آموزش مشاغل و مدیران مشاغل در زمینه انگیزه ، مسئولیت ، راهنمایی و پشتیبانی نقش بسیار مهمی دارند. مربیگری شغلی برای موسسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند ، مدیرانی که سالها در این حرفه فعالیت داشته اند و مدیران فروش ، منابع انسانی و بازاریابی مفید است.

مربی کسب و کار باید اغلب با مخاطبان خود به صورت تلفنی یا حضوری ملاقات کند تا درباره حال و آینده شرکت و تمام مشکلات فعلی آن با آنها صحبت کند. این به مدیر کمک می کند تا تجارت را در مسیر درست قرار دهد و دائماً به سمت دستیابی به اهداف و مقاصد خود حرکت کند.

https://shatoob.com/what-is-business-coaching/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب